Флаер DL

В наличност Референция: 8
$ 87.78
брой:
Дизайн:
Максимална големина на файловете: 200 MB. Видове файлове - pdf, jpg, jpeg, cdr,ai, psd, png, tiff, zip.Качването на големи файлове може да отнеме няколко минути.
Добави бележка към продукта
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: 5-7 работни дни.
Започва да тече при готови файлове и платена поръчка.

ОТПЕЧАТВАТ СЕ НА ХАРТИЯ 130гр/м кв., ГЛАНЦ, ДВУСТРАННО, ПЪЛНОЦВЕТНО

Формат DL – размер 100х210 мм (210х100 мм).
Необрязан 106х216 мм
Безопасно разполагане на текста 94х204 мм ( на минимум 3 мм от ръбовете)
Изтегли темплейт от ТУК
Покажи повече Покажи по-малко
Как да направите поръчката?
1. Изберете необходимия Ви формат и тираж.
2. Попълнете полетата с изискваната информация.
3. Ако желаете ние да изработим дизайна…..

Доставката на отпечатаните флаери е за сметка на клиента.

В таблицата по долу е дадено ориентировъчно тегло на флаерите при различни тиражи:

Дадени са и линковете, които ще Ви отведат към калкулаторите на Еконт или Спиди за изчисляване на приблизителната стойност на поръчката.
В случай, че желаете изработване на дизайн, молим, отбележете това…

Спиди - https://services.speedy.bg/calculate/?language=bg


Еконт - https://www.econt.com/services/shipment-price
1. Съгласно Общите условия на платформата за електронна търговия mtylerbg.com и в съответствие със Закона за защита на потребителите (ЗЗП), вие имате право да се откажете от закупените продукти в срок до 14 дни, считано от датата, на която сте получили стоките.

2. Ако желаете да върнете стоки, моля свържете се с нас чрез формата за контакт или на имейл office@mtylerbg.com

3. Изпратете ни вашия имейл адрес, номера на поръчката и причината, поради която желаете да върнете един или няколко продукта.

4. Непосредствено след получаване на вашето запитване, ние ще потвърдим на вашият имейл и/или по телефона и ще изпратим куриер, който да вземе продуктите от вас.

5. След като получим продуктите, ще проверим дали те отговарят на оригиналното състояние и вида, в който са Ви били продадени, като ще Ви уведомим ако установим евентуални забележки намаляващи стойността им.

6. Ако желаете възстановяване на сумата, ще изпратим куриер, който да Ви изплати стойността на върнатите продукти. Срокът за възстановяване на сумата към вас е не по-късно от 14 дни считано от датата, на която получим продуктите.

7. В случай, че рекламацията се дължи на констатирани липси, неописани дефекти на продуктите, несъответствие с обявените размери или несъответствие с обявената търговска марка, куриерските разходи са за наша сметка.

8. При всички останали случаи, ние приспадаме от дължимата Ви сума, разход в размер на 1 куриерска услуга (за взимане на продуктите от вас) на стойност равна на цената за доставка до вашето населено място.

Бланка за връщане/замяна Бланка за връщане / замяна на артикул закупен от mtylerbg.com

Номер на поръчка : ..............................................

Име и фамилия : ...................................................

Телефон за връзка : ..............................................

Желая да : ....(заменя/върна )..............................

Наименование : Количество: Причина:

1.

2.

3.

В случай, че получените артикули се окажат несъответстващи на вашите очаквания, клиента има право да върне или замени закупената стока в 14 работни дни, при условие, че стоката е неизползвана, върната с всички етикети и оригинални опаковки.

Стоката трябва да бъде обезопасена по време на транспорта и се изпраща на същият адрес от товарителницата. При връщане стоката се изпраща с наложен платеж към нас -цената на артикула и опция тест и преглед преди заплащане , пакета трябва да съдържа и копие от бланката за връщане и замяна с коректно попълнени данни.

Стока, която е получена преди повече от 14 работни дни не се приема за връщане.

Употребяван артикул не се заменя или връща, както и повреден, заради неправилната експоатация от страна на клиента.

Стока, чието връщане и рекламация не можем да приемем поради неизпълнение на горепосочените условия ще бъде изпратена обратно на клиента за негова сметка.


* Рекламации за повреди, възникнали поради неправилното експоатиране от страна на клиента, а не на получена дефектна стока, няма да се разглеждат.